Relatiebeheer

Waarom zou u CRM eigenlijk gebruiken?

U wilt een sterkere relatie opbouwen met uw klanten en de ondersteuning van uw klanten verbeteren. U wilt uw bedrijf laten groeien. Maar het bieden van de beste service voor uw klanten wordt moeilijker als u meer en meer klanten moet bedienen. Dan hebt u een klantbeheersysteem of CRM (Customer Relationship Manager) nodig om uw klanten beter te kunnen bedienen. Zonder een CRM moet u vertrouwen op uw geheugen, dat over het algemeen… slechter is dan perfect.

 

 

Minder chaos. Betere ondersteuning.

Een bedrijf runnen is chaotisch. U moet klanten bedienen, communicatie met alle klanten in de gaten houden, afspraken inplannen, mensen terugbellen, taken uitvoeren en deals sluiten. Daylite helpt u alle zaken bij elkaar te houden door.. alles bij elkaar te houden. Daylite organiseert alle contacten, afspraken, nabelacties, taken, emails en meer in één omgeving voor Mac, iPhone en iMac. Met alles onder controle en eenvoudig te vinden kunt u zich focussen op uw klanten om betere relaties op te bouwen.

Zie verbindingen. Krijg het overzicht.

Veel CRM-pakketten zijn goed in het opslaan van allerlei informatie over uw klanten,  maar niet zo goed in het definiëren van verbindingen tussen mensen. Daylite is anders omdat het een relatiebeheerprogramma is die u in staat stelt om mensen in meerdere relaties aan elkaar te koppelen, zodat er een spinneweb van relaties ontstaat. Met koppelingen kunt u doorverwijzingen volgen, zien wie iemands echtgenoot is, voor welk bedrijf iemand nu werkt en voor welk bedrijf hij heeft gewerkt. Op deze manier heeft iedereen binnen uw bedrijf het complete overzicht. Hoe beter u uw klanten begrijpt, des te beter kunt u uw klanten helpen.

Een complete geschiedenis, op één plaats.

Denkt u dat het mogelijk is om elk detail van elke klant te onthouden? Met de koppelfunctie van Daylite is het niet alleen mogelijk, maar ook heel eenvoudig. De koppelfunctie koppelt niet alleen personen aan andere personen en bedrijven. Het maakt het mogelijk om alle communicatie en contact met een klant aan elkaar te koppelen. Dus u selecteert een persoon of bedrijf en u ziet alle emails, notities, afspraken, kansen en projecten en taken die u voor deze persoon of bedrijf hebt uitgevoerd in het verleden en in de toekomst. Het is allemaal beschikbaar op één plaats, zodat u even uw geheugen op kunt frissen voordat u een klant belt. En iedereen binnen uw bedrijf kan snel een overzicht krijgen van hoe het er met deze klant voorstaat.

Benader uw klanten zoals u dat wilt.

Wilt u een lijst zien van alle klanten of potentiële klanten die u de laatste 6 maanden niet hebt benaderd? Of een email sturen naar enkele leads over een nieuwe aanbieding? Misschien wilt u een lijst met alle klanten die de komende week jarig zijn. Welke lijst u ook nodig hebt, u kunt deze maken in Daylite. Daylite geeft u de mogelijkheid personen te selecteren op meerdere criteria. Als u een lijst precies hebt zoals u wilt, dan kunt u hem opslaan als Slimme Lijst die automatisch ververst wordt en kunt u deze lijst delen met uw team.

 

Minder tijd om te zoeken. Meer tijd om te vinden.

Gegevens opslaan in een CRM is één, alles weer terug kunnen vinden en iets anders. Een probleem van veel CRM-systemen is dat alle informatie die u invoert verdwijnt in een zwart gat, niet meer te vinden daarna.

Met Daylite’s globale zoekfunctie kunt u een opdracht ingeven, een paar letters of een naam, een bedrijf of een bepaald detail en Daylite zoekt vervolgens in de complete database naar wat u zoekt. Zelfs de inhoud van emails of gespreksnotities wordt doorzocht. Dus kunt u alles letterlijk terug vinden dat u in Daylite hebt opgeslagen.

Flexibel & aanpasbaar voor uw bedrijf.

Niemand kent uw klanten en handel beter dan u. U weet hoe vaak bepaalde klanten aandacht nodig hebben, u weet welke data belangrijk zijn om te onthouden en welke details belangrijk zijn om vast te leggen. Met Daylite hebt u de flexibiliteit om uw eigen klantbenadering vast te leggen, en om dit proces te verbeteren als u er mee werkt en uw bedrijf groeit.

  • Maak uw eigen standaard opvolgingen met Activiteitensets.
  • Bouw uw eigen verkoopprocessen met pijplijnen.
  • Bouw uw eigen automatisch vernieuwende slimme lijsten om uw klantcontact te ondersteunen.

 

 

 

Een klein CRM dat gaat waar u gaat.

Relatiebeheer stopt niet als u uw kantoor verlaat. Uw CRM is slechts zinvol als u er toegang tot hebt wanneer het nodig is.

Als u onderweg bent, in een vergadering zit of in een café zit na uw werk, Daylite is altijd beschikbaar op uw iPhone of iPad. Dus kunt u aantekeningen maken na een telefoongesprek, een opvolgtaak aanmaken voor als u weer terug bent op kantoor en belangrijke informatie voor uw nieuwe klant vastleggen – het maakt niet uit waar u zich bevindt.

Naar buiten reactief. Naar binnen proactief.

Als u vertrouwd op uw geheugen kan een opvolging te laat komen. Kansen worden gemist als u niet uw klanten proactief benaderd. Daylite helpt u effectieve processen te bouwen en ondersteunen zodat er niets tussen de kieren verdwijnt.

 

Besteed minder tijd aan invoeren, meer aan contact met uw klant.

Daylite is meer dan een kleinbedrijf CRM of relatiebeheerprogramma. Het is gebouwd met als doel productiviteit te verbeteren. Het is ontworpen om u te helpen informatie snel vast te leggen, te organiseren en te gebruiken.

Met Daylite als uw CRM bent u minder tijd kwijt met het invoeren en hebt u meer tijd voor het richten op uw klant en het uitbouwen van uw bedrijf.

Gemaakt voor Mac-kleinbedrijf.

Daylite is speciaal gemaakt voor het kleinbedrijf op de Mac, iPhone en iPad. In tegenstelling tot de meeste webgebaseerde CRM’s kunt u Daylite gebruiken als u geen internetverbinding hebt omdat alle gegevens zijn opgeslagen direct op uw Apple-apparaten.

Gebruik Siri om uw klant te bellen in Daylite, hands-free. Verwerk de email van uw klanten en plan vervolgtaken en -afspraken direct vanuit Apple Mail met Daylite Mail Assistent. Controleer uw komende afspraken in het berichtencentrum op uw iPhone of iPad zonder Daylite te hoeven openen.

Bekijk interactieve rapporten over uw klanten.

Krijg een overzicht van uw leads en klanten met de Inzichtweergave. Bekijk een interactief rapport van de personen, bedrijven en uw verkoopkansen in uw bedrijf. Krijg een uitsplitsing van uw klanten per industrie, bekijk open verkoopkansen van klanten en voorspelde sluitdata. U kunt filteren om dieper te gaan in de informatie en u kunt dezelfde gegevens in een kolomweergave.

Daylite uitbreidingen voor geavanceerd contactbeheer.

Daylite integreert met verschillende andere programma’s zodat u uw klanten beter kunt beheren. Stuur een email naar een mailinglijst via Daylite met MailChimpConnector, stuur een SMS tekstbericht met DayliteMessages, en volg telefoongesprekken van uw klant met PhoneAmego.

Scroll naar boven